Tuesday, October 11, 2016

Forex Trading Kollege Onderwys

As jy wil hê dat die grondbeginsels van die aandelemark te leer en om 'n ontleder, finansies, ekonomie en rekeningkunde (ja, rekeningkunde) is almal goed om te studeer, hoewel nie noodwendig as 'n hoofvak. As jy John bensinleer 19 April 13 by 16:41 Daar is 'n hele paar paaie van studie wat jy kan doen. As jy wil hê dat die grondbeginsels van die aandelemark te leer en 'n finansiële ontleder, dan finansies, ekonomie en rekeningkunde (ja, rekeningkunde) is almal goed om te studeer óf op jou eie of in 'n instelling. Verder, as jy wil 'n spesifieke bedryf te bestudeer, kan dit t seer om 'n billike bedrag van die wetenskap agter daardie spesifieke bedryf te leer ken. Byvoorbeeld, as jy wil hê dat die farmaseutiese of biotegnologie nywerhede te verstaan, kennis van kliniese toetse, die FDA se goedkeuring proses (in die VSA, ten minste), off-label gebruik vir dwelms, genetiese ingenieurswese, ens is almal goed om te weet . Jy don t moet 'n kenner geword, maar met 'n ferm greep op die wetenskap is baie nuttig wanneer die evaluering van 'n maatskappy se vooruitsigte. As jy belangstel om 'n algoritmiese handelaar of 'n quant, dan fisika, sekere gebiede van ingenieurswese, seine verwerking weer, toegepas wiskunde, rekenaarwetenskap, of Ekonometrie sal jy veel verder as 'n standaard finansies of rekeningkundige graad te kry. Die meeste mense kan die basiese beginsels van finansiering nie almal leer kan leer gevorderde wiskunde. Daar is baie van die opsies nie van toepassing op die leer oor die forex mark. Ekonomie is beslis nuttig, veral sentrale bank beleid, maar aangesien die forex mark is so groot en vloeibare, baie wiskundige gereedskap is nodig omdat algoritmes 'n sleutelrol te speel as well. Per littleadv se voorstel, mag 'n MBA met 'n konsentrasie in finansies 'n opsie vir iemand wat reeds 'n graad wees. Ook, 'n MSF (Master of Science in Finansies) of 'n graad in finansiële ingenieurswese (genoem 'n MFE, of winde, Operasionele Navorsing en Finansiële Ingenieurswese) is ander, potensieel beter opsies vir iemand voortsetting van 'n meer tegniese loopbaan. 'N Hoë-oktaan handel firma mag nie om dat jy vyf geneem bemarking en bestuur klasse wat hulle wil iemand wat komplekse algoritmes en ontwerp kan verstaan ​​en vinnig nuwes te implementeer huur. Sommige MSF programme is pre-ervaring programme, wat beteken dat in ruil vir die neem meer tyd om te voltooi, hulle don t verwag dat jy belangrike werk ondervinding in die finansiële bedryf het. 'N MBA kan sulke ervaring vereis egter. antwoord 19 April 13 by 17:56 As ek gaan om te gaan vir Forex, sou dit steeds van toepassing Cyril Horad 19 April 13 by 18:35 Dr. Java Die artikels oor forex, ja. Handel die forex mark vereis kennis van die ekonomie en die ekonomiese / politiese faktore wat wisselkoerse, sowel as die wiskunde agter die algoritmes wat swaar in diens in die markte te beïnvloed. John bensinleer 19 April 13 aan 18:41 Wêreld se eerste en enigste aanlyn FOREX natuurlik met kollege krediet aanbeveling van 3 credit hours Bel ons Kom ons / Kanada: 1-800-866-7431 Internasionaal: 1-407-740-0900 Die Amerikaanse Raad oor Onderwys s College Credit Aanbeveling Service, het (ACE kREDIET) geëvalueer en aanbeveel kollege krediet vir handelaars Instituut se kursus. Vir meer inligting, besoek die GOS KREDIET webwerf by acenet. edu/acecredit. Ekstra krediet verdien krediet met ons FOREX natuurlik en veilig 'n nuwe handelsmerk - vir die lewe Market Handelaars Instituut, die wêreld leier in FOREX onderwys, is trots om aan te bied vir die eerste keer die volledige MTI aanlyn Forex Onderwys Kursus - 'n kursus wat spesifiek ontwerp en ontwikkel vir die student op soek na die kollege krediet verdien, terwyl die leer van die ins en outs van die forex mark. MTI is trots om ons FOREX natuurlik Investment teorie en praktyk in internasionale valutamarkte bied. Met behulp van die nuutste tegnologie in online student klaskamers, die MTI FOREX Opleiding Kursus - Investment teorie en praktyk in internasionale valutamarkte - bied 'n gemaklike omgewing, tesame met die buigsaamheid om enige student se persoonlike skedule te akkommodeer. Daar was nog nooit 'n beter tyd om in te skryf in ons aanlyn FOREX kollege loop nie. Verdien kollege krediet, terwyl die leer 'n handelsmerk om 'n leeftyd Kollege kursusse vir forex Hallo duur, daar is ek redelik nuut in die wêreld van die forex. Ek is die handel demo vir 'n paar jaar met gemengde welslae as ek myself net het opgevoed met boeke uit die biblioteek. My groot vraag is: Hoekom op aarde is daar geen universiteit programme / kursusse vir die onderrig van mense die tegniese ontleding van aangebied suksesvol vaslegging pitte As dit die grootste mark in die wêreld, en miljoene mense wat belangstel en aktief handel in dit, is dit net lyk Ludacris dat jy t kan bestudeer dit in die universiteit. Mis ek hier iets. Kan iemand duidelik hierdie vir my. Aangesluit Januarie 2009 Status: Lid 248 Posts Universiteit natuurlik Lol Het jy leer om 'n fiets te ry deur die lees van 'n boek Hierdie forum en talle ander is die enigste universiteit wat jy nodig het, en sy vrye, net om jou kroesje te gebruik. As daar 'n Uni Natuurlik sal mense leer om 'n metode of stelsel handel en dit sal nie werk nie op die lange duur so tyd mors en geld imo geword September 2007 Status: Goeie ding wat ek m nie 'n lafaard 895 Posts Maklik nou. dit is 'n geldige vraag. Wat van poker kollege. Met 'n spesiale Meestersgraad in Texas Hold em. OK, ek dink ek kry jou punt. Aangesluit Desember 2009 Status: Lid 24 Posts Dankie Pearl Jam vir die eerste geleerde antwoord wat eintlik aangespreek en probeer om die vraag te beantwoord. Ek don t verstaan ​​waarom ander die moeite doen om dinge te plaas op hier toe al is daar te doen is om hulself belaglik nie die vraag beantwoord en mors almal se tyd, redelik lam. In elk geval, sedert die lees van jou pos, 'n heel nuwe boemel vrae het net omsingel my gedagtes. Volgens jou reaksie, As 90 van handelaars misluk, is daar geen logiese finansiële teorie om dit te staaf, en daar is geen behoorlike instellings om jouself op te voed met as gevolg gekwalifiseerde professore neersien op die hele konsep almal saam. Waarom is daar so 'n massiewe DEMOGRAFIESE mense aansienlike bedrae geld verloor. Hoekom doen mense soos jy, en enigiemand iemand anders op hierdie forum handel forex as sy meestal dobbel. Hoekom is mense so afhanklik van boeke gepubliseer oor forex toe, die teorie is gebrekkig om mee te begin. As hoogs opgeleide en gekwalifiseerde mense hou doktorsgrade in finansiële ontleding is nie ter ondersteuning van die mark, kom nie t dit lyk soort van breinlose dat dit baie mense in die forex fabriek gemeenskap ALLEEN selfs verhandel ten spyte van hul bewustheid van die kans op hulle. Ook, mense bly sê wat. Dit is die grootste verhandel mark in die wêreld, en julle vir my sê daar is nie genoeg vraag na 'n paar kursusse op dit. Intussen kursusse word op net oor 'n sinnelose aspek van die lewe in baie skole regoor die wêreld. Ek gaan na UBC Kanada en ek kan nogal 'n handvol noem. Julle maak dit uit te lyk soos dit is nie eens moontlik om suksesvol te wees op grond van 'n rasionele stelsel, so as daar shouldn t daardie stelsel verdien om te deel onder die akademiese gemeenskap. Jammer, om die mense as ek m oor as iemand wat nuut is in buitelandse valuta kom, goed raai wat ek is, en ek m regtig probeer om my kop draai rondom dit. As jy nie t verstaan ​​die vraag, asseblief Don t reageer. Maar ek is almal welkom om logiese kritiek. Een laaste boodskap aan Pearl Jam: Het jy handel forex Hoe het jy geleer het jy dit oorweeg as dobbel en hoekom doen jy die stelsel wat jy gebruik as sy nie 'n gerespekteerde teorie geword November 2009 vertrou Status: Lid 37 Posts Eerste Ek wil daarop wys dat dit is die grootste verhandel mark as gevolg van finansiële instellings, multinasionale korporasies en regerings, nie kleinhandel ouens soos die mense in hierdie forum, hoewel die kleinhandelmark is van beduidende omvang deur die meeste standaarde ek sou dink. So die vraag na 'n handels-klas is waarskynlik daar, maar gegee dat daar 'n baie van die saak boeke wat jy kan koop vir 20, met 'n klas is waarskynlik nie so ekonomies en ek wouldn t verbaas wees as hulle weer reg dat daar min vraag . Indien wel, miskien het jy net gevind dat 'n besigheids geleentheid. 95 of so mense wat begin faal, omdat hulle t Don regtig weet wat hulle weer doen, hulle don t weet wat hefboom is of hoe om risiko te bestuur, en hulle slag omdat hulle 'n advertensie gesien en gedink dit het geklink soos 'n maklike manier om 'n klomp geld te maak en te hou hul werk. Ek kry die gevoel dat die meeste mense wat die tyd neem om deel te neem in 'n forum soos hierdie, val in die ander 5 en ten minste 'n kans om geld te maak. En ek gewen het t kry in die teorie in detail, maar ja, finansies teorie stel voor dat, tensy jy 'n soort van inligting voordeel gehad wat jy kon nie die mark te klop, en in die valuta mark wat beteken dat jy sal verwag word om te verloor geldmag geldeenhede is nie aandele of effekte wat jy betaal om te besit. Ek het baie dinge verhandel, en ek belê professioneel vir 'n lewe nie, maar ek net begin in valuta en hawe t sit enige werklike geld op die spel nie. Ek Don t oorweeg ingeligte handel, wat is bloot 'n spel van kans. Ek hawe t gesien iets te maak my glo dat streng mark doeltreffendheid bestaan. Aangesluit Mei 2009 Status: Onthou 6459 Posts Daar is kursusse in Univeristies oor Forex maar dit is geïntegreer met voorrade. As jy belangstel kan ek meer navorsing oor wat vir jou doen. Ek weet net omdat toe ek uni daar lesings daaroor was. Maar sy is meer oor grondbeginsels en hoe die drahandel werke. So dit gewen t help om meer as die artikels van jou lees. Soos die ander ouens sê, dit is 'n spel wat jy het om jou eie pad te loop as jy t don, sal jy misluk. Hierdie wedstryd isnt hard, ek reken dit is net te maklik vir mense om dit te glo. Toe probeer hulle ander dom dinge soos 'n hoë risiko, wraak handel ens Verstandelik is dit moeilik, maar as jy daaroor dink, wanneer jy uiteindelik stem ooreen, jy weet wat ek bedoel. Dit is soos wanneer jy dink oor hoe moeilik dit was om te leer om 'n fiets te ry. Is dit moeilik nou Likiditeit Setup Wat geword September 2007 Status: Goeie ding wat ek m nie 'n lafaard 895 Posts Ek dink dit is omdat leer om 'n suksesvolle handelaar geword soos leer om 'n rockster geword. 'N lang geskiet. Nou, daar is klasse op musiek, en baie van hulle. Daar is 'n bedryf in musiek. As jy die toue te leer wat jy kan 'n lewe te maak uit dit. Selfs as jy nie t 'n Rock Star. Daar is ook kursusse ter ondersteuning van die musiekbedryf. Opname, ens Daar is ook kursusse ter ondersteuning van die saak. Diegene wat skryf die nuus feeds, ens Die probleem is, leer hoe om die markte suksesvol handel te dryf is 'n moeilike een om te leer. En dit is wat jy weer vra oor. Daar is geen musiek klasse genoem. O ja, en as jy 'n vraag vra, dit is net te Effing sleg as jy t don soos die antwoord. Stok rond, daar is ahella baie meer van daardie te wees het. Dit is net die aard van die besigheid. Aangesluit Julie 2006 Status: Lid 658 Posts Twee woorde, was wat ek ve vertel. Afgesien van wat, vyf het ek gehoor 'n paar opkomende mark universiteite is wat gespesialiseerde FX kursusse. Aangesluit Desember 2009 Status: Lid 24 Posts So basies is jou gevolgtrekking om hierdie bespreking dat die beste manier om jouself op te voed en te leer is om kwaliteit boeke te koop from Amazon of neem dit uit die biblioteek Dankie buddy Jou baie vinnig om te wys hoe om nie suksesvol te wees wat nie kan gebeur nie, en wat jy nie moet doen nie. Hoe gaan dit met 'n paar konstruktiewe advies oor wat jy moet doen om suksesvol te wees. Veral wanneer jy begin. Verder, as jy nie probeer om 'n rockstar word nie, maar bloot net nog 'n man probeer om 'n bok te maak, hoe moet jy te werk gaan leer lol. Het jy enigiets anders doen behalwe lees internet nuus feeds, want ek vyf letterlik gevind diegene om die minste nuttig en mees onakkurate bron van enigiets wees. As jy bedel om te verskil, D Ek belangstel in op soek na die webwerwe wat jy gebruik. Aangesluit Oktober 2008 Status: Lid 746 Posts Off die bokant van my kop Ek kan dink aan 'n paar MSc-programme in finansies wat delf in handel met wisselende grade, maar nie baie voorgraadse klasse wat handel oor die saak. Die meeste universiteite met 'n bestuurskool sal klasse wat handel oor die buitelandse valuta mark bied (myne was internasionale finansies en die lokomark was die kleinste gedeelte van die klas), maar hulle don t hanteer handel dat baie (indien enigsins). My klas was meestal gevallestudies op multinasionale korporasies en behoorlik met behulp voorspelers, futures, en opsies om fx te verskans. Volgens jou reaksie, As 90 van handelaars misluk, is daar geen logiese finansiële teorie om dit te staaf, en daar is geen behoorlike instellings om jouself op te voed met as gevolg gekwalifiseerde professore neersien op die hele konsep almal saam. Waarom is daar so 'n massiewe DEMOGRAFIESE mense aansienlike bedrae geld verloor. Hoekom doen mense soos jy, en enigiemand iemand anders op hierdie forum handel forex as sy meestal dobbel. Hoekom is mense so afhanklik van boeke gepubliseer oor forex toe, die teorie is gebrekkig om mee te begin. As hoogs opgeleide en. Daar is geen ten volle aanvaar finansiële teorie met betrekking tot buitelandse valuta of beurs in die akademie. Ek kan jou vertel persoonlik dat die mees invloedryke professor ek gehad het, was 'n voormalige hedge fund handelaar wat die basis verskaf vir my mark geloof, dat die mark bestaan ​​uit mense om besluite te neem en die menslike natuur is konsekwent en voortdurend herhaal en tensy jy kan gebruik maak van die mark meganika (dink versprei ARB of iets soortgelyks), met behulp van die mark sielkunde is hoe 'n mens is beter as die mark. Soos vir jou vrae oor hoekom mense in die gesig van 'n oorweldigende druipsyfer sou dobbel, handel, ens Eenvoudig gestel, handel isnt dobbel. Dobbel is 'n verloorder se wedstryd met 'n negatiewe verwagting, en (met die klein uitsondering van die min speletjies waar jy die huis kan klop) daar is niks wat jy kan doen om dit te verander. Wanneer dit kom by handel, jy beheer oor jou verwagting, en as jy 'n positiewe verwagting op kan sit dan die lug is die limiet. Dit kom nie t verander nie die feit dat die meeste mense nooit daardie vlak sal bereik, die vooruitsig van dit so aanloklik om so baie mense wat dink hulle kan die een wat positief verwagting bereik wees. Ook, die prys is rockster analogie is redelik in die kol ook behalwe daar is waarskynlik nie so baie musiekonderwysers wat sê So basies is jou gevolgtrekking om hierdie bespreking dat die beste manier om jouself op te voed en te leer is om kwaliteit boeke te koop from Amazon of neem hulle van die biblioteek Dankie buddy jou baie vinnig om te wys hoe om nie suksesvol wat nie kan gebeur nie, en wat jy nie moet doen nie. Hoe gaan dit met 'n paar konstruktiewe advies oor wat jy moet doen om suksesvol te wees. Veral wanneer jy begin. Verder, as jy nie probeer om 'n rockstar word nie, maar bloot net nog 'n man probeer om 'n bok te maak, hoe moet jy te werk gaan. Nie heeltemal nie. Ek sou raai om 'n kollege-graad en / of 'n CFA handves, alles en nog wat oor finansies en ekonomie kan jy jou hande te kry op, insluitend 'n paar kwaliteit handel boeke lees. Jy sal gereed wees om te gaan in 'n paar jaar wees. Daar sal nog baie ambagte wag vir jou dan, en as jy die WSJ, FT, NYT, Economist en verskeie lines skure jy dalk gelukkig genoeg is om 'n paar te vind. Ek is seker ander sal verskil sterk met dit nie, maar dit is my mening, so neem dit vir wat dit die moeite werd.


No comments:

Post a Comment