Wednesday, October 5, 2016

Thinkforex Forex Vrede Army

FxRebateGurus is 'n aanlyn forex korting verskaffer gebaseer in Toronto, Kanada. Op FxRebateGurus ons missie is om jou te voorsien met 'n wye verskeidenheid van forex makelaars en die hoogste handel kortings. FxRebateGurus is 'n IB van meer as 30 forex makelaars, as sodanig ons vergoed word deur hierdie makelaars wanneer ons verwys kliënte vir hulle ons dan deel van die inkomste met jou - ons kliënte. Soos ons kliënte wat jy sal vergoed word vir doen wat jy die beste doen, wat handel forex. Wanneer jy 'n rekening oop te maak deur middel van ons sal jy betaal kortings per lot (100k baie verhandel) vir al jou ambagte. Of fraksionele korting vir kleiner baie (soos mikro baie) Onafhanklike resensies en waardering van ons maatskappy op die gewilde forex vrede weermag webwerf Hi, Op 16 Junie het ek 'n onttrek uit my handelsrekening in TF (dink forex). dit was 720. en ek vra wat betaal moet word deur my visum. Ek wil graag noem dat my oorspronklike deposito slegs 250 was en ek maak dit met my nuwe uitgereik visum wat klaar is met 9100. So, wat hulle hoef te doen. en hulle voorheen gedoen is om my visum terugbetaal met my aanvanklike deposito (250). dan stuur die res of my onttrek bedrag aan my plaaslike bankrekening. dit is wat gebeur het in die verlede, 'n paar keer. Op 17 Junie het ek 'n e-pos gesê Geagte kliënt, Na aanleiding van jou onttrekking versoek ons ​​verwerk 'n terugbetaling op jou kredietkaart -5.108 (VISA) - maar die kredietkaart die terugbetaling verwerp. Laat ons weet waarom dit die geval sou wees en indien fondse het via Neteller gestuur word soos voorheen so ek antwoord aan die wat dit verwerp veroorsaak omdat jy die geld terug te betaal om my verstreke visum. terwyl jy dit moet stuur om my nuwe visum wat ek maak die deposito deur dit. 4 dae daarna niks gebeur - insluitend SAT, Sun dag-. op Maandag Ek met hulle live chat en vra hoekom is die vertraging. maar nie 'n duidelike antwoord was ontvang. so ek vra of ek kan kanselleer my onttrek en maak 'n nuwe onttrek om my Neteller rekening, sodat die live chat persoon met my saamstem oor hierdie stap en slaag my kansellasie versoek om die departement van finansies. Op 21 Junie het ek 'n nuwe onttrek (550) om my Neteller rekening. en ek wil graag noem dat ek deponeer en kry onttrek met behulp van hierdie Neteller rekening meer as 10 keer ten minste in 'n tydperk van ten minste 18 maande, so ek was deposito van hierdie Neteller rekening wat eindig met 705 en ontvang onttrek om dieselfde Neteller rekening In die einde met 705. dag daarna het ek het 'n e-pos van TF dat hulle na my gestuur die onttrek. so ek loged in my Neteller om te kyk of ek dit regtig ontvang. maar ek verbaas dat niks ontvang. so ek kontak met hulle deur live chat en vra daaroor. Jen (live chat persoon) het gesê dat dit is wat hy aan my Neteller rekening. so ek stuur vir hom 'n kiekie van my Neteller rekening wat wys dat ek nie enige geld van TF het ontvang. Hy dra die screen shot aan die departement van finansies. aand vra hulle om hierdie geval investegate, na 24 uur. Ek het geen antwoord van hulle. sodat ek kontak met die live chat weer vandag. en noem my onttrek kaartjie na Jane (live chat persoon). Sy antwoord my dat my onttrek is gestuur om Neteller rekening wat eindig met 196. OMG. OMG. is jy my kiding maar ek het nooit ooit enige fondse gebruik van hierdie rekening inbetaal - ek sê - hoe kom jy stuur my onttrek om 'n Neteller rekening wat nog nooit voorheen gebruik het, het sy my vra om ons te kontak Neteller met betrekking tot hierdie probleem. aangesien beide rekeninge 705 en 196 is myne. so ek antwoord op haar dat dit my sal kos 'n klomp geld om Neteller noem van my land en die ander Neteller rekening onaktief en ek nooit gebruik nie meer as 2 jaar nou. ook dit is 'n pond basis-geldeenheid. So as ek daarin slaag om hierdie probleem met Neteller Ek sal steeds verloor die verspreiding tussen ruil 550 om 'n 366 pond op te los. geen melding dat dit is nie my skuld nie. Sy antwoord aan my dat sy hierdie probleem aan die departement van finansies sal stuur en my advies gee om hulle weer kontak na 3 ure om te sien wat is dit fout maak. Ek kontak met hulle na 5 ure. Jen (live chat persoon) het gesê dat hulle stuur die teruggegaan na my geregistreerde e-pos met TF. Toe ek probeer om op te noem vir hom dat ek nog nooit hierdie Neteller e-pos gebruik om geld te deponeer om my TF rekening of ontvang onttrek TF deur hierdie e-pos Neteller rekening. Hy hou die antwoord op my met hierdie woorde ((Soos ek gesê het, soos per anti-geldwassery beleid, ons moet stuur aan geregistreerde e-pos rekening, tensy kliënte ons anders in kennis stel.)) Ek het probeer om hom te bespreek dat ek nooit hierdie e-pos gebruik stuur of enige geld gebruik van hierdie e-pos ontvang, so hoe kom jy dit nou gebruik. maar hy het geantwoord dieselfde woorde. nou. en ná die eerste probleem met my visum terugbetaling gebeur. ook na my tweede Neteller probleem gebeur. Ek moet wonder of TF Global stuur onttrek aan 'n derde party of hulle is net 'n 24 uur gedrink werknemers. Ek het 'n nuwe probleem met hulle. Nadat hulle ooreengekom danksy Forex Vrede Army, hersien en aanvaar my ambagte, ek gaan na my balans (winste en deposito) die 5 Augustus 2015 onttrek, die wat hulle sê, die 12 Augustus 2015: (Ons uitgevoer die betaling onder ons verwysing F508052334978 -... soos per ons bevestiging hieronder Maar die bank het teruggekeer / verwerp betaling en teruggekeer die fonds as hulle nie in staat is om die betaling te vergemaklik, aangesien dit in stryd is met bank beleid is ons het die fondse terug na jou live rekening gekrediteer) Inmediatly die 13 Augustus Ek gaan vir 'n tweede keer om al my geld te trek, maar hulle het gesê dat die 27 Augustus 2015: (ons uitgevoer die betaling en vir 'n tweede keer ons bank het die betaling gekanselleer omdat hulle nie in staat is om die betaling te vergemaklik, aangesien dit in stryd is bank beleid. Ons glo nie die probleem hou verband met foutiewe rekeningnommer, die bank weier om die oordrag met die gegewe inligting te bewerkstellig as dit teen hul beleid. Ons het die bedrag aan jou live rekening gekrediteer) Jy moet weet dat my aanvanklike deposito is gestuur van 'n Mastercard uitgereik van die bank dat wat nou verhinder om winste te ontvang as gevolg van die beroemde BANK polis. Nou wil ek Avery handelaar wat van voorneme is om te belê in Thinkforex, glo in 'n goeie geloof wat hy terug sal kom winste, Dit Thinkforex het filters toe pluk winste te waarsku. Nie so met aanvanklike deposito, kry hulle baie gewillig. 2015/07/28 5Star Die laaste NZD koers ek winste gemaak. Daarna Thinkforex hersien die 21 ambagte wat tereggestel op my rekening en kan sien dat dit vir baie van die ambagte die oop pryse was verkeerd, maar hierdie ambagte sal steeds tot gevolg gehad het wins as uitgevoer op die regte markpryse op daardie tydstip. Die totale wins ek moet op hierdie ambagte ontvang is betaal deur Thinkforex. Hulle is 'n makelaar baie afkoms en as jy besluit saam met hulle oor enige te praat kla hulle het die tyd om objektief te gaan jou saak en om eerlik te wees met die werklike situasie wees. Ek beveel dit 2015/07/23 1Star Dink Forex is 'n SCAMER MAKELAAR: Thinkforex besluit om 'n groot hoeveelheid in winste van gister se handel sessie te kanselleer. Ek verhandel die NZ se tarief release maak ware winste op Thinkforex. Ons is nie seker oor hul redes of die verskonings wat hulle aanbied om so 'n oneerlike gedrag te regverdig. Hulle kan beweer latency, ongeldig pryse of enige ander rede egter die waarheid is dat die pryse was beslis ware. Ambagte geopen en gesluit geldig pryse en die bestellings is oop vir meer as twee ure in baie gevalle. Dit is nie scalping en ek didn t handel net die nuus ambagte oorgebly geopen handel die tendens Trades is rustig verwyder uit die terminale, maar ek het die verklaring bygevoeg deur Chris Reynolds op 2015/09/30 10:15 Soos ons via e-pos gekommunikeer volgende jy reik uit na my toe direk, poging tot ons na die fondse terug na jou en Commonwealth Bank of Australia stuur kon nie die fondse te stuur na die gewenste plek te danke aan hul bank beleid wat verband hou met AML kommer. Ek het julle gestuur om 'n afskrif van die brief wat hulle aan ons gestuur as bewys of dat. Daarna het gestuur ons die fondse terug na jou uit ons ander bankrekening, met Nasionale Australië Bank. Die betaling is gestuur en ons het niks te weerhou. Dit was nie die daad van 'n bedrogspul, maar die bank ná hul eie AML beleid. Die fondse is sedertdien aan u gestuur en aangesien daar geen verdere kommunikasie van jou, ek neem aan die vondse was al ontvang sodat. Om vandag dateer. hulle het my nie betaal die bedrag van kommissie. Vlug uit Thinforex. Hulle is swendelaars. Hulle weer blokkeer my IP gesels, ek gebruik verskillende IP stuur die terugvoer aan hulle, maak die chat en blok al ips ek probeer om ons te kontak. 2014/09/11 1Star ok, ek het nie 'n versoek hulle doen 'n beroep vir my 'n leuenaar en afperser onderteken. Hulle is my verskuldig, gekanselleer my kontrak, sien die oneerlike antwoord hulle. ---------------------------- Neem asseblief kennis dat ons nog nooit beweer dat jy die kansellasie versoek. Dit is 'n leuen van jou kant. Ons gekanselleer die IB ooreenkoms gegee jy agterkom dat jy erken. Deur middel van fiktiewe inligting wat jy word lasterlik teen ons en is nou oop jouself om regstappe uit ons einde. Let asseblief ook daarop dat jy twee items aangeheg. Die eerste is 'n screen shot van die partner rekening. As jy wel in die regter boonste hoek: Dit verklaar Desactivado wat natuurlik vertaal uit Spaans in gedeaktiveer. Jy het ook aangeheg die IB ooreenkoms, wat natuurlik state die proses vir die beëindiging van 'n IB verhouding, wat ons gevolg het, sodat jy is die verskaffing van bewyse wat ons rug, nie jy nie. Ons sal nie buig voor jou afpersing, jou leuens en jou lasterlike kommentaar. Ons het nie skuld jou niks, en ons sal jou nie betaal niks, veral as jy terugval op sulke slinkse taktiek. Daar sal geen verdere kommentaar van ons oor die saak wees, as ek nie tyd het om myself weer oor en oor herhaal met definitiewe bewyse terwyl jy kies om feite te ignoreer en klagtes te stuur na liggame nie betrokke by die saak in die hand. 2014/08/18 Geen Waardering Thinkforex die geblokkeer IPs weer na my pogings om in 'n geselsie met hulle praat. Chat is beskikbaar vir my. En elke e-pos wat ek stuur dit terug met fout aan alle gebiede thinkforex my e-posadres geblokkeer op hul bedieners. Ek het 'n toets na 'n ander adres, e-pos werke nie volkome aan die ander. 2014/08/12 1Star 1 is dat ek nie 'n amptelike versoek gestuur onderteken versoek die kansellasie. (Vir die doeleindes jurudicos is 'n formalisering met handtekening vereis 2 my rekening nog genereer kommissies, want ek kon nie die bedrag ontvangbaar sien 3 -... Ek het nie spam net geblokkeer my e-posadres gestuur meer kontak met my te hê nie (Lê hulle. omdat bloquaram my IP omdat die CHAT was ook aktief totdat ek die IP van my netwerk te verander) en my gereelde e-pos aangekom met 'n ander adres. (Bewys dat dit nie anti-spam sagteware) DINK goed voordat jy 'n makelaar THINKFOREX. vuil speel, Hulle pas SLIPAGE (hulle lê - Lost VERSKEIE kliënte in seisoen, want van 'n oormaat SLIPAGE). Volg die ANTWOORDEBOEK hulle en sê dit sal nie Betaal my ons het nie jou e-pos doelbewus geblokkeer, maar dit is geblokkeer deur ons anti-spam sagteware vir een of ander rede . kontak my gerus direk. dit is egter nie die kwessie. 1. Jy het 'n ooreenkoms onderteken. Jy stuur dit aan ons reeds. Jy geparafeer elke bladsy en die nodige afdelings onderteken. 2. Jy per e-pos 'n erkenning van die beëindiging, wat uitgereik is in ooreenstemming met die kontrak. 3. Die kiekie van die filiaal portaal julle gestuur het selfs langs die aanteken, wat die rekening is gedeaktiveer. 4. Ons betaal jy alles wat verskuldig tot op datum van beëindiging, wat die deur jou gevraagde bedrag was. 5. Omdat ons in ooreenstemming opgetree het met ons kontrak, enige kommentaar tot die teendeel of aanspraak maak dat ons weerhou fondse is laster en kan ons ons prokureurs opdrag gee om verrigtinge begin. Ons sal nie betaal jy geen addisionele fondse, omdat ons julle niks doen nie verskuldig, nadat opgetree in ooreenstemming met die kontrak. As jy wil hê jou prokureur kontak my, dan is dit is aan jou, maar daar is geen punt verder voort hierdie gesprek. 2014/08/11 1Star Nog klagte is so oneerlik. Dit geblokkeer my e-posadres op hul bedieners. Omdat my e-pos is terug met die fout kom dae. Hulle het reeds gepraat voor dat my nie sal betaal. Hoe kan ek heg bewyse hier Review modereringspan Let wel: Jy kan lêers in die forums draad gekoppel aan hierdie bladsy heg of anders begin jou eie draad in Scam Alert. 2014/08/07 1Star Die Thinkforex wil nie om te betaal wat jy skuld my 1311,92 Euro Hulle beweer dat ek versoek die kansellasie van die kontrak op grond van paragraaf 08:34 op versoek hulle kan intrek. Nou wil ek 'n bewys dat ek versoek kansellasie Ek het nie 'n dokument gestuur, is daar geen formele versoek saam met my handtekening hand. As ek wil om te bewys ek versoek wat my handtekening op iets. Jy is deadbeats nie betaal wat hulle skuld. Het jy 'n verlies van volume as gevolg van die ongelukke julle uit ander BRe en kliënte. Bullcrap doen. Ek het al die nodige bewyse om in die openbaar te bied. Maar jy hoef nie 'n dokument deur my vra onderteken het. Ek wil om eerlik te wees. en betaal my om hier die bewyse wat hulle betaal my plaas. Ek sal hou kla, selfs met ASIC totdat hulle my betaal. 2014/07/30 1Star Verskriklike makelaar probeer om die orde te sluit, dit het meer as 8 sekondes tyd om te hardloop. En dit met my gebeur het en my kliënte wat woon kla. Hoe IB Profi verskeie kliënte as gevolg van slegte uitvoering van thinkforex. In die verandering van makelaar moes Veg per e-pos om hulle te betaal om ons kommissies. Belemmer die onttrekking van 'n paar vennote en kliënte. Weerlegging: Bygevoeg deur Chris Reynolds op 2014/08/06 In reaksie op mnr Fuchs. Na jou partner verhouding met ons is beëindig, is die mees onlangse (en finale) affiliate kommissie (vir Junie) op jou rekening op 3 Julie. Jy voorgelê n onttrekking op 4 Julie en die fondse is dieselfde dag gestuur. Daar was 'n effense vertraging omdat jy gevra word om alle fondse uit jou rekening terwyl jy oop posisies, maar die hele proses voltooi is binne 24 uur moes onttrek, so ek is nie seker watter vertragings jy verwys, of wat veg wat plaasgevind het. Soos vir 8 tweede vertragings op bestellings, dan sou ek raai aan enigiemand wat hulle moet kontak met presiese besonderhede van die bestellings op tradedesk thinkforex. Ons kan die tyd of uitvoering op die MT4 bediener kyk, en dit is waarskynlik dat die orde sou gewees gevul binne 'n paar tiendes van 'n sekonde na die bereiking van ons bediener - miskien was daar 'n vertraging in die einde ons bereik, of die bevestiging bereik jou. Ons weer 'n nie hantering lessenaar makelaar sodat ons nie bestellings vertraag, maar ek sou raai dat nie eens die hantering lessenaar makelaars sal 'n bevel met 8 sekondes vertraag (in my opinie natuurlik). Thinkforex steeds skuld my meer as 20K, vind verskonings is hul belangrikste taak. Ek verwag om die geld terug so gou as moontlik te kry. Ouens, ek is die handel met hierdie makelaar vir die jaar, het hulle uiteindelik skroef nadat hulle vind jy nie gaan handel met hulle en wil al jou eie fonds onttrek. Hulle weet wanneer jy die toets van onttrekkings en wanneer jy verlaat. Dit kom met 'n heeltemal ander gevolg. Bly weg van hierdie scammer. 2015/02/04 1Star Wat ek ontvang het, was vol leuens uit Thinkforex. Dit makelaar verbreek die kontrak met geen skaamte nie. Ouens, kan jy sien die makelaar kan doen wat dit neem om jou eie geld te hou. Nou redeneer hulle dat die kontrak kom nie t tel, as ek die kontrak onderteken lankal met hulle toe hulle in Nieu-Seeland, nou is dit nie gereguleer in Nieu-Seeland, so ek het geen manier om hulle te dagvaar. Moenie handel met hierdie makelaar maak nie saak hoe lank jy by hulle gebly. Ek is bly saam met hulle vir meer as 4 jaar. Ten slotte geskroef hulle my. My advies, gebruik ander makelaars, byvoorbeeld, Axitrader, Pepperstone of Forex. Bly weg van hierdie scammer. 2015/01/09 1Star handel nooit met hierdie scammer. Hulle adverteer dit as 'n ECN / STP makelaar, maar dit is 'n groot leuen, jou hele aandele is hul werklike target. I Don t omgee as jy MM, maar jy moet net nie t nodig om te lieg Ek vertrou hulle vir 'n lang tyd en wanneer Ek wil my IB kommissie onttrek, hulle verskoning vind en jou rekening te skakel. Om jou onttrekking te vermy, kan hulle doen wat hulle wil. Ek gaan FOS om klagte indien hulle nie hierdie probleem op te los. Aan die begin, klein hoeveelheid onttrekking was baie glad. Daarna het versoek ek 'n onttrekking van 30K van my handel rekening, en net 20K ontvang in die bank. Hulle gee nie om oor jou klagte. Handel met hulle as jy sou nooit wil terug te trek. Ek het 'n bewys vir alles wat ek hierbo genoem. Kommentaar: Bygevoeg deur Chris Reynolds op 2015/01/14 Hi Tom, wil ek verduidelik dat ons rekeninge nie doelbewus nie te skakel of betalings te verwerp. Ons ooreenkomste aangaan met ons BRe en affiliasies wat sekere vereistes mag hê. Byvoorbeeld, as jy gevra word om 'n minimum verwys van 5 kliënte voordat jy kwalifiseer vir betalings gemaak moet word en jy nie verwys 5 kliënte, dan het jy geen reg om daardie kommissies. Terwyl ons kan kies om hierdie afstand te doen as welwillendheid en toelaat dat die betaling is ons nie verplig om. Dit is die geval met julle. As jy voel dat dit nie weerspieël word in jou kontrak, stuur vir my 'n e-pos met die kontrak en ek sal dit hersien. Ek wil graag herhaal as in enige voorkoms waar ons verwag om 'n kliënt, vennoot of IB betaal, veral deur 'n kontrak, sal ons natuurlik betaal hulle. Eerstens, weer ons 'n gereguleerde makelaar, maar tweede en meer belangrik kontrakbreuk is nie iets wat ons sou onsself te betrek by as 'n etiese, eerlik maatskappy. Email my asseblief direk - creynolds thinkforex - met die besonderhede van jou ooreenkoms en ek sal gelukkig sorteer dit uit. Natuurlik as jy nie gelukkig is jy geregtig om te gaan na FOS. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Baie mense wat in die mark vir 'n nuwe stroombreker of enige ander verwante produk dikwels gaan op soek na die Cutler Hammer katalogus wat beskikbaar is op die Eaton webwerf te sien as 'n PDF-lêer. Die Eaton Cutler Hammer katalogus is opgebreek in 'n reeks van 14 volumes. met elke volume bestaan ​​uit 'n reeks van verwante produkte in dieselfde gebied. Sommige van die mees herkenbare katalogus volumes is: Power verspreiding en beheer gemeentes. Voertuig en kommersiële beheer stelsels. Tachometers, timers en tellers. Logika, verbinding en motoriese kontrole. Beheer gemeentes en kragverspreiding. Eaton het selfs gesê in hul eie woorde wat met hul voortgesette groei, die probleme in die vind van spesifieke produkte styg al die tyd. Benewens hierdie, is daar nou net te veel individuele items in 'n enkele tradisionele katalogus wat baie ander besighede aan te wend om in te sluit. Die goeie ding omtrent die Cutler Hammer katalogus is dat dit al aanlyn beskikbaar in 'n maklik verteerbare vorm en dit is voortdurend opgedateer wanneer dit moet wees. Dit is een van die groot dinge oor die oplaai van 'n katalogus van die internet. Daar is geen rede om geld te mors druk van 'n nuwe een te eniger tyd is daar 'n nuwe spesiale of afwisseling as daar in vervloë dae sou gewees het. Dit is belangrik om te verstaan ​​dat die Cutler Hammer katalogus produkte slegs 'n gedeelte van die totale bedrag van verskillende produkte wat Eaton vervaardig verteenwoordig. In plaas van die Cutler Hammer Winkel bedoel 'n aanduiding van 'n meer algemene voorstelling van die gewilde en hoofstroom Cutler Hammer branders en produkte te koop wat mense die meeste geneig om te koop wees. Indien u verkies om dieper in die Eaton produk lyn delf dan moet jy toegang tot die literatuur biblioteek. Hoogte te bly met die deurlopende nuwe produk toevoegings is ook 'n briesie te danke aan die outomatiese Tab Updater (ATU) wat jou in staat stel om ook die nuutste volume op lêer. Wanneer blaai deur die Cutler Hammer aanlyn katalogus vir Cutler Hammer verspreiders. sal jy agterkom dat daar 'n hele paar ikone wat hou weer en weer verskyn. 'N Kort beskrywing van elke ikoon is soos volg: Groen blaar ikoon. Enige tyd wat jy sien hierdie simbool dit dui op die Eaton belowe dat 'n produk is gemaak om die beste van hul omgewingsvriendelike vermoë. Dit word gedoen deur gebruik te maak van die toonaangewende tegnologie en die nakoming van groen regering reëls en regulasies. Leer aanlyn ikoon. Wanneer jy sien die leer online ikoon dit basies beteken dat jy kan toegang tot video tutoriale en demonstrasies oor hoe om die betrokke produk eintlik gebruik. Mense is lief vir hierdie. Tekeninge aanlyn ikoon. Soos die naam aandui, hierdie ikoon impliseer dat daar nuttige tekeninge en produk diagramme beskikbaar om jou te help. Soos jy kan sien die Cutler Hammer katalogus is iets heel anders as die hoofstroom manier van aanbieding produkte in 'n vraestel katalogus. Indien niks anders nie dit laat die verbruiker om te sien watter produkte beskikbaar is sonder dat fisies met die winkel eerste tree. Ongeag wat egter dit is 'n nuttige, intuïtief manier vir mense om nie net te koop hul produkte, maar ook die meeste uit van hulle.


No comments:

Post a Comment