Saturday, October 8, 2016

Forex Trading Na Rykdom Pdf

Lappe om rykdom in 10 of 20 Trades - Eenvoud op sy beste 1) Disclaimer Voordat ons begin, weet net, dit is alles eenvoudig in teorie, maar in die praktyk moeilik. 2) Bekostigbare Risiko Begin met alles wat jy oorweeg risiko. Ter wille van hierdie draad sal ons net sê 50. 3) Die geestelike houding Jy moet dit behandel soos grawe 'n gat op die verborge skat te vind. Oorwinnings maak die gat dieper. Verliese maak die mure van die gat grot in. 4) Don t Dink aan die Money, dink oor Net wen ambagte (NWT) As jy 'n 50 stop verlies en 100 neem wins, 'n verlore handel sal slegs veroorsaak dat jy om die wins te verloor gebruik jy is op die laaste handel. Wanneer jy jou hefboom afskaal om te vergoed vir die verlies, sal 'n wen-handel jy terug na waar jy was voor die laaste handel te kry. Dit is hoekom jy t shouldn dink oor die geld nie, maar dink oor die Net wen ambagte (NWT). Wat is 'n NWT Dit beteken eenvoudig hoeveel meer oorwinnings jy as verliese gehad het. 5) 9 NWT 100,000 Wins As jy 9 Net wen ambagte en verhoogde gebruik na elke handel, sal jy 'n 100,000 wins te maak. 9 oorwinnings 0 verliese 18 oorwinnings en 9 verliese 30 oorwinnings en 21 verliese 50 oorwinnings en 41 verliese 150 oorwinnings en 141 verliese Jy kry die punt Solank jy die 9 Net wen ambagte, sal jy 'n 100,000 wins te maak. 6) Die Math T1-balans 100 - Risiko 50 - Neem Wins 100 T2-balans 200 - Risiko 100 - Neem Wins 200 T3-balans 400 - Risiko 200 - Neem Wins 400 T4-balans 800 - Risiko 400 - Neem Wins 800 T5 - balans 1600 - Risiko 800 - Neem Wins 1600 T6-balans 3200 - Risiko 1600 - Neem Wins 3200 T7-balans 6400 - Risiko 3200 - Neem Wins 6400 T8-balans 12800 - Risiko 6400 - Neem Wins 12800 T9-balans 25600 - Risiko 12800 - neem Wins 25600 7) stop Loss en gebruik hierdie moet mooi hand liggend, maar hier gaan dit As jy 300 te gebruik: 1 hefboom, 17 pitte is jou stop verlies. Jou doel is 34 pitte. As jy 200 te gebruik: 1 hefboom, 25 pitte is jou stop verlies. Jou teiken is 50 pitte. As jy 100 te gebruik: 1 hefboom, 50 pitte is jou stop verlies. Jou doel is 100 pitte. As jy 50 gebruik: 1 hefboom, 100 pitte is jou stop verlies. Jou doel is 200 pitte. 8) Image 1 - Grawe 'n skat (Net wen ambagte Konsep Illustrasie) 9) Image 2 - Voorbeeld van 'n 200,000 wins in 4 dae van swing handel die 30 minute tyd raam 10) Wat om te doen nadat 50,000 Na die bereik van 50,000 (of wat ook al jy gemaklik met), moet jy begin handel laer hefboom en 'n laer risiko's voel. Hier is wat ek sou doen, maar jy kan doen wat jy wil. a) die veronderstelling Ek het die 50.000 wins in 1 jaar of minder, sou ek belas word en slegs 35.000 tot 40.000 oorblywende (tensy belastingvry) b) Ek sou die 40,000 neem en probeer om 20 winste elke maand te maak, wat my sou gee rondom 400,000 aan die einde van die jaar, en na belasting sou ek rofweg 300,000 oorblywende. c) Nou wil ek my hefboom te verminder met die helfte, en handel presies dieselfde manier wat ek verhandel die jaar vorige. Ek sou mik vir 10 winste per maand, en op die einde van die jaar, sal my wins 600,000 wees met 'n totale balans oor 900,000. na belasting oorblywende balans oor 750,000 d) die volgende jaar sal wees Ek wil mik vir 6 per maand, en verdubbel my geld teen jaareinde tot 1,5 miljoen. herhaal vir volgende 5 jaar en tree (semi tree, sou ek nog steeds handel weeklikse kaarte, net nie scalping, waarskynlik meer voorraad en beleggings kommoditeit om eerlik te wees) Variasie Gebruik 1: 4 RISIKO beloon en aanvanklike stop verlies van 25 rekening balans 50, gee twee pogings om aan die gang. Risiko 50 Beloning 300 (4 vou) 50 totaal eerste handel risiko 25 Win 150 totaal Win 450 algehele verlies 225 totaal Win 675 totaal Win 2025 algehele verlies 1000 totaal Win 3000 totaal Win 9000 algehele verlies 4500 totaal Win 13000 totale Win 39000 totale Win 117000 totale 9 oorwinnings, 3 verliese. Die einde van die oorwinnings en verliese doesn t saak. Hierdie draad is oop vir bespreking, voel vry om vrae te vra of observasies. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Yep. in teorie is dit een van daardie doen-kan missies wat die risiko werd is. Soos met alle ambagte, IMO, geduld is die sleutel en as jy kan nie wag vir die perfekte setup, dan wat jy sê is moontlik. Daar is baie maniere om te kyk na hierdie tipe van die saak. byvoorbeeld, wat begin met 100 en verhandel teen 'n baie groot 0,01 en 'n doel van (sê) 50 pitte / dag, en toe 200 bereik, die baie groot gaan na 0,02. 300 0,03 ens ens Sodra jy 0,5 baie, die eksponensiële kurwe steepens aansienlik. gou sal jy word handel met 2,0 baie. steeds. Dankie vir die vriendelike woorde. Ek stem saam met wat stadiger tipe geld bestuur, en ek doen gebruik konvensionele lae risiko (1-3 drawdown) op my groter ag geneem word dat die daaglikse swaai handel dryf. Maar hierdie draad is meer om ander te leer dat dit dalk, minder is meer as dit kom by die hoeveelheid ambagte geneem. Alhoewel as ek suksesvol 1.6 miljoen te bereik met behulp van hierdie geld bestuur, sal ek 'n boodskap van die ontdekkingsreisiger geen twyfel. Wees hoopvol in 'n wen-posisie, en bang in 'n verlore posisie. VF Million geword September 2012 Status: Lid 681 Posts Invisible Hallo ouens, hierdie draad is 'n inleiding tot die draad dat ek sal begin, bascaly SAL EK poging om 'n miljoen dollar MAAK begin met 'n baie klein Captal 1k - 10k en ek sal die krag te gebruik van saamgestelde rente om my te help vinniger te bereik dat die doel .. OK t enigiets wat werk gevind. Is jy ernstig. Ek dink die sleutel is inligting, dissipline en saamgestelde rente, natuurlik mm en 'n voorsprong. My vraag is, is hulle ENIGE FOREX miljoenêrs HIER. Ek is wat baie Droom te wees, maar slegs 'n paar kan bereik, im 'n deel van die 1 geword Maart 2011 Status: Ek moet op jou lys te ignoreer 3805 Posts My vraag is, is hulle ENIGE lappe forex miljoenêrs rykdom HIER. En nie eens forex miljoenêrs. Dit is die aard van die dier. Ek dink baie van die mense verkoop die groot drome werk vir die makelaars - nou is daar is 'n manier om geld te maak. Don t luister na die BS - as jy 20 doen 'n jaar is jy 'n rock-ster. im sorry maar ek hoogs saamstem met jou, 20 per jaar is pateties in my boeke, 20 per maand klink beter, im nie regtig belangstel in mense verkoop goed, die mense is algemeen lê bozos. Ek is wat baie Droom te wees, maar slegs 'n paar kan bereik, im 'n deel van die 1 geword Augustus 2014 Status: Lid 169 Posts Soros Ek glo in jou en ek weet dat dit moontlik kan wees. net om 'n baie goeie stelsel het. die probleem wat ek sien is dat niemand hier 'n strategie wat 'n ster Ek weet sal wees sal sit dat 'n strategie en ook EA dat produseer 'n paar miljoen kant nie een bestaan ​​nie. Aangesluit Augustus 2014 Status: Ontspanne 544 Posts im sorry maar ek hoogs saamstem met jou, 20 per jaar is pateties in my boeke, 20 per maand klink beter, im nie regtig belangstel in mense verkoop goed, die mense is algemeen lê bozos. Dude, moet ons doen 20 per dag cos mees begin met 100 sonder humor Ek sou lank gelede Joined September 2012 Status het suicided: Lid 681 Posts Invisible Soros Ek glo in jou en ek weet dat dit moontlik kan wees. net om 'n baie goeie stelsel het. die probleem wat ek sien is dat niemand hier 'n strategie wat 'n ster Ek weet sal wees sal sit dat 'n strategie en ook EA dat produseer 'n paar miljoen kant nie een bestaan ​​nie. Hallo Ginger, ek ontvang jou pm, Wees op die uitkyk vir my draad oor my reis om 'n dollar miljoenêr Ek sal waarskynlik die reis maandeinde ek wat baie Droom te wees, maar slegs 'n paar kan bereik, im 'n deel van die 1 geword begin Desember 2006 Status: lid 3835 Posts Hallo ouens, hierdie draad is 'n inleiding tot die draad dat ek sal begin, bascaly sAL EK poging om 'n miljoen dollar MAAK begin met 'n baie klein Captal 1k - 10k en ek sal die krag van saamgestelde rente gebruik om help my vinniger te bereik dat die doel. OK. Hoekom ek dit vra omdat ive VF veterane gesien, ouens wat hier sedert 2005. gewees het toe mense skryf IN HOOFLETTERS Ek het altyd dink hulle moet óf CRAZY OF tieners, wat een is jy en een vraagteken is genoeg. Hoe kan jy seker wees dat enige van die genoemde mense miljoenêrs (in buitelandse valuta) Het jy 'n geouditeerde rekening N bietjie wenk oor die internet gesien: 99 is bedrogspul en valse. Maar ek weet daar is beslis 'n paar wat dit groot gemaak, maar dit is natuurlik geld bestuurders wat die publisiteit nodig het om meer geld te bestuur te kry. Is daar enige private handelaars wat dit werklik 'n groot miskien gemaak. Alles wat jy sê is korrek: jy dissipline, geld bestuur, saamgestelde rente en 'n voorsprong nodig. Daar moet egter die rand eerste gestel word. Sonder dit, kan jy die res vergeet nie. Wat lei my om my volgende punt: daar is baie stelsels hier op VF, ja, maar is dit goed dat ek laat dit aan jou om navorsing. Ek het persoonlik backtested 'n paar 100 stelsels hier op VF oor die jare. Op die ou end moes ek my eie te maak, want al hierdie stelsels hier versuim om die doel van 'n rand / positiewe verwagting bereik. 'N werklik winsgewend stelsel wat nuttig sal wees vir dekades te kom is baie skaars. Ja, jy kan 'n stelsel wat is 'n wenner 'n jaar en 'n verloorder die volgende, maar maak 100 en dan verloor 'n 100 sal steeds maak jy 'n netto verloorder het. Doen meer as 20 per jaar met 'n minimum kapitaal wisselvalligheid elke jaar konsekwent is baie moeilik. Steve Cohen, een van die beste handelaars in die wêreld bestuur 'n opbrengs van 60 (met sy hedge fund SAC Capital voor fooie) oor die afgelope 20 jaar. En wat is sy voorsprong Visa Inligting. skaars reg op sy beste nie, maar dit is die beste voorbeeld dat selfs al het jy al die inligting wat in die wêreld is jy nog net gaan terugkeer 60 gemiddeld meer as jaar. So as jy wil om dit werklik 'n groot te maak, vergeet hierdie 10-20 per maand. Nie eens die baie groot ouens met al die inligting wat ons kon nog nooit toegang kan hierdie soort opbrengste gemiddeld in die lang termyn. Aangesluit Januarie 2014 Status: Lid 465 Posts WANNEER mense skryf IN HOOFLETTERS Ek het altyd dink hulle moet óf CRAZY OF tieners, wat een is jy en een vraagteken is genoeg. Hoe kan jy seker wees dat enige van die genoemde mense miljoenêrs (in buitelandse valuta) Het jy 'n geouditeerde rekening N bietjie wenk oor die internet gesien: 99 is bedrogspul en valse. Maar ek weet daar is beslis 'n paar wat dit groot gemaak, maar dit is natuurlik geld bestuurders wat die publisiteit nodig het om meer geld te bestuur te kry. Is daar enige private handelaars wat dit werklik 'n groot miskien gemaak. Alles wat jy sê. Waarheid in hierdie woorde. Stem saam met al die bogenoemde. Die meeste mense kom in die markte met drogbeelde van vinnig ryk strategieë. Die realiteit van konsekwent winsgewende handel is veel minder glansryke. Daar is geen voordele soos deur Custos Ek twyfel of dit .. So, wat om te doen Ek stem saam met jou (Soros) op 'n punt. mense is lui. Die meeste wat tot forums kom op soek na die Graal stelsel. Iemand wat die werk vir hulle gedoen het. Geen so 'n stelsel bestaan. Ek het te veel stelsels getoets uit hierdie en ander forums. Is dit vreemd dat nie een het my verwagtinge Of hul beweerde resultate geleef het nie regtig nie. 'N winsgewende idee in een persone hande kan 'n ramp in 'n ander wees. Dit is duidelik dat meganiese uitvoering van meeste mense volg die herd..the konsensus van die saak. En statisties meeste mense verloor geld in Forex. As jy wil om suksesvol te wees. winsgewend te maak. dan moet jy om anders te wees. Die mense wat jy glo om Forex gemaak miljoenêrs. die waarheid is jy het geen idee. en regtig hul sukses of mislukking shouldn t 'n bron van kommer vir jou. Fokus op jou eie sukses. Jou eie groei. in kapitaal en ervaring. Nie een dollar gemaak of verloor in hul rekeninge sal baat joune. Ek wens jou geluk op jou reis. Maar ek vrees jy sal moedeloos baie vinnig met die ingesteldheid vertoon deur jou poste geword. My raad is ingestel meer realistiese teikens. Jy sal nie 'n miljoenêr wees in 5 jaar. Dit is nie 'n teken van mislukking. Verhoog jou kapitaal konsekwent oor die volgende 5 jaar. dit is 'n teken van sukses. Fokus op 'n hoë waarskynlikheid handel. Fokus op jou eie rekening groei. Trading is 'n beroep. 'n voltydse werk. Betaal dit die respek wat dit verdien en jy kan winsgewend wees. Ek wens jou goed. Rykdom kom van wat jy hou, nie wat jy dit verdien alles neer op persepsie, ek het genoeg bewys dat my doel bereik sal word en dat dit moontlik is, as jy dit nie glo sy moontlik dan fyn, net omdat dit in has not gewerk jou lewe beteken nie dit sal nie werk in my, miskien has not dit het gewerk, want jy glo nie dat dit kan werk, is dit nie net moontlik nie, maar ek sal dit te bereik. baie dinge gedink onmoontlik en nie logies te wees, dit het mense soos ek om daardie dinge verkeerd te bewys. van sport aan die wetenskap om innoverend, het die mense bewys dat niks onmoontlik is om die vasberade man. groot man, as jy al die bewyse dan doen dit. As gevolg van 'n gebrek aan verdere inligting oor jou strategie Ek glo jy sal wees soos die duisende ander forex handelaars wat sulke dinge beweer en het gekom en gegaan. Miskien het hulle is nou al leef 'n gelukkige lewe by die see. maar ek hoogs twyfel. En die mens, Don t kry so emosioneel, dit is net die handel. Om die saak op dieselfde stappe as wetenskap of innovasie is belaglik op sy beste, en asseblief waarom almal kom met hierdie oorlog en stryd metafore, hierdie is regtig oud. Net doen wat jy van plan is om te doen en te sien hoe dit werk uit. Hopelik in 3 jaar kan jy terugkom en vertel ons van jou suksesverhaal. Wel en wat ek don t weet, is waar jy wil om te begin. 1000 of 100 miljoen of enige ander bedrag As jy van plan is om 100,000,000-10.000.000, dan glo ek dat jy 'n lewensvatbare plan en dat hierdie scenario sal vir seker uit te werk in no-time. As jy wil om te begin op 'n 1000 en kry tot 10 miljoen in 3 jaar dan die beste van geluk aan julle, jy sal waarskynlik dit nodig het. Maar uit jou skryfstyl ek dink jy is nog baie jonk en het genoeg tyd om die 10 miljoen uiteindelik te kom, sodat net gee dit 'n geruime tyd. Lidmaatskap herroep geword Mei 2014 1289 Posts WANNEER mense skryf IN HOOFLETTERS Ek het altyd dink hulle moet óf CRAZY OF tieners, wat een is jy en een vraagteken is genoeg. Hoe kan jy seker wees dat enige van die genoemde mense miljoenêrs (in buitelandse valuta) Het jy 'n geouditeerde rekening N bietjie wenk oor die internet gesien: 99 is bedrogspul en valse. Maar ek weet daar is beslis 'n paar wat dit groot gemaak, maar dit is natuurlik geld bestuurders wat die publisiteit nodig het om meer geld te bestuur te kry. Is daar enige private handelaars wat dit werklik 'n groot miskien gemaak. Alles wat jy sê. Doen 20 jaar. Lol 12 maandelikse pluk kersie. Neurale netwerk Algoritme en Econophysics forex om rykdom pdf Kry forex om rykdom pdf Online Forex Trading Ons Forex Trading webwerf forex om rykdom pdf forex om rykdom pdf Kry forex om rykdom pdf Online Forex Trading Ons Forex Trading webwerf forex om rykdom pdf forex om rykdom pdf Kry forex om rykdom pdf Online Forex Trading Ons Forex Trading webwerf forex om rykdom pdf forex om rykdom pdf Kry forex om rykdom pdf Online Forex Trading Ons Forex Trading webwerf forex om rykdom pdf forex om rykdom pdf Kry forex om rykdom pdf Online Forex Trading Ons forex om rykdom pdf Kry forex om rykdom pdf Online Forex Trading Ons Forex Trading webwerf forex om rykdom pdf forex om rykdom pdf Kry forex om rykdom pdf Online Forex Trading Ons Forex Trading webwerf forex om rykdom pdf Artkel forex om PDF Al my Forex wenk handel geheime is blootgelê op hierdie site rykdom en hierdie bladsy opsomming van my top forex wenke. Hierdie wenke is my raamwerk vir die verbetering van my Forex ambagte. Wanneer jy besluit om Forex aanlyn handel, of jy besluit om groot hoeveelhede apply. ly bedryf of deelneem aan Forex mini handel, dieselfde wenke. Wanneer dit kom by die punt handel forex, daar is 'n aantal verskillende metodes en strategieë wat jy moontlik kan gebruik. Die Forex mark is groot en het 'n groot hoeveelheid van die potensiaal vir handelaars. As jy gaan om suksesvol te wees in hierdie mark, jy wil seker maak dat jy 'n langtermyn-benadering gebruik. Op hierdie manier, sal jy in staat wees om die wel en wee van die mark te weerstaan ​​en hou om vir die langtermyn. Hier is 'n paar van die beste Forex wenk handel strategieë vir jou om in gedagte te hou. 1. Leer Die eerste ding wat jy sal wil doen, is leer 'n bepaalde forex strategie. Sonder om te weet enige handel strategieë, sal jy nie in staat wees om suksesvol te handel in die mark. Jy kan alle vorme van verskillende aanwysers en kundige adviseurs gebruik, maar totdat jy 'n wettige strategie handel onder jou gordel, sal jy nie in staat wees om volgehoue ​​sukses wat ek het.


No comments:

Post a Comment